OAMENI pentru OAMENI

CariereINSPECTOR ASIGURŢĂRI cu atribuţii de dezvoltare

 

Posturi disponibile: 2

Tipul ofertei: Full time

Locul de munca: Târgu Mureş

Domeniul de activitate: asigurări

Salariul: se discută la interviul final

 

Atributii principale:

– Cautarea de potentiali clienti, contactarea directa, telefonica si prin alte metode, stabilirea de intalniri pentru negociere, incheierea contractelor de asigurare si incasarea acestora, trimiterea documentelor catre sediu si depunerea incasarilor in banca

– Cautarea de noi agenti de asigurare, contactarea acestora direct, telefonic si prin alte metode, motivarea acestora sa devina parte dintr-o echipa care necesita coordonare, sustinere, control, instruire, s.a.m.d.

– Coordonarea cautarii si contactarii de potentiali clienti de catre agentii din grupa, sustinerea acestora in activitatile de negociere, de incheiere a contractelor de asigurare si de incasare a acestora

– Preluarea si verificarea documentelor aferente contractelor de asigurare incheiate de oricare agent, a contravalorii acestora si trimiterea lor catre sediu, respective depunerea banilor la banca

– Efectuarea activitatilor de service si suport post-vanzare pentru clienti privitor la contractele de asigurari incheiate personal sau de echipa de agenti coordonati

– Distribuirea scadentarelor pentru activitatile de intermediere asigurari fiecarui agent coordonat

– Contactarea clientilor proprii in vederea incasarii scadentelor sau reinnoirii contractelor de asigurare

– Completarea rapoartelor de activitate si a rapoartelor privind realizarile individuale solicitate de manager

– Efectuarea activitatilor de secretariat si a altor activitati de suport destinate sustinerii activitatii agentilor

– Participarea la programele de pregatire initiate/contractate de angajator sau recomandate de acesta

– Auto-pregatirea proprie continua conform activitatilor din fisa postului

– Efectuarea la solicitarea managerului a oricaror altor activitati in functie de necesitatile ocazionale

 

CariereCerinte:

– Desfasurarea activitatii la locul de munca in tinuta business

– Experienta minima de 6 luni in calitate de agent, consultant sau inspector de asigurare sau in vanzari

– Abilitati de comunicare si negociere

– Implicare in activitate si dorinta de a reusii

– Disciplina, perseverenta, organizare, rezistenta la stres si seriozitate

– Cunostiinte bune operare PC (Word, Excel)

– Studii medii sau superioare, inclusiv promotia 2010 sau 2011

 

Beneficii:

– Salarizare peste nivelul detinut in prezent in acelasi domeniu

– Posibilitatea avansarii ca director de agentie

– Telefon de serviciu